Hledáme nového manažera*rku / koordinátora*rku celorepublikové kampaně TZBN
Hledáme novou posilu do našeho týmu komunikace a prevence. Člověka, který bude významnou podporou PR a zároveň povede celou kampaň TZDBN.
Jsme Centrum LOCIKA a pomáháme dětem, které zažily násilí, znovu věřit dospělým a vyrůstat v bezpečí. Každý rok společně s tisíci školami, rodiči, organizacemi a institucemi rozbíháme celorepublikovou kampaň Týden za dětství bez násilí, jejíž součástí a největší akcí Bubnovačka - symbolická událost, díky které je hlas ohrožených dětí slyšet. Hledáme novou posilu do našeho týmu komunikace a prevence. Člověka, který bude významnou podporou PR a zároveň povede celou kampaň TZDBN, od příprav až po její podzimní realizaci.
PR agenda (celoročně)
Tvou náplní práce bude především:
podpora při tvorbě mediálních výstupů, správa komunikace s novináři, příprava podkladů pro média a pomoc při organizaci tiskových konferencí
psaní textů – newslettery, texty pro web, tiskové zprávy, informační a preventivní materiály
účast na pravidelných poradách, které ti umožní být v obraze o dění v LOCICE i v oboru a navrhovat vlastní komunikační témata
podpora interní komunikace a správa propagačních materiálů pro prezentaci služeb Centra LOCIKA
komunikační a organizační podpora při přípravě eventů (prezentace, podklady, komunikace účastníkům)
pomoc při zajišťování publicity donorů
Týden za dětství bez násilí & Bubnovačka – tvoje hlavní mise na podzim
V této roli budeš srdcem a hnacím motorem kampaně, která každoročně aktivizuje více než 200 000 lidí po celé České republice. Tvým úkolem bude kompletně zajistit:
Komunikaci kampaně
komunikace napříč všemi cílovými skupinami (školy, školky, veřejnost, rodiče, organizace, instituce, firmy, politici, osobnosti, podporovatelé)
tvorba obsahu – newslettery pro různé cílové skupiny, texty na web, články, podklady pro média
komunikace se školami – informační servis, newslettery, odpovídání na dotazy
Obsah & produkci
koordinace výroby audiovizuálních materiálů – spoty, videa
koordinace přípravy preventivních programů a metodických materiálů pro školy
příprava jednoduché grafiky pro newslettery, web a sociální sítě dle šablon (Canva)
Koordinaci & partnerství
budování a péče o komunitu zapojených škol a partnerů
spolupráce a síťování s partnery napříč cílovými skupinami
koordinace realizačního týmu, externistů a všech dílčích částí projektu
tvorba podkladů a výstupů pro partnery, vyhodnocení a závěrečný report kampaně
Hledáme právě tebe, pokud:
máš zkušenost s PR a organizací kampaní
jsi samostatný*á, pečlivý*á a umíš držet termíny i harmonogramy
možnost stát v čele celorepublikové kampaně, která má skutečný dopad
zázemí stabilního a podporujícího týmu
flexibilní pracovní dobu (preferujeme osobní přítomnost v kanceláři; HO je možný doplňkově)
přátelský kolektiv a trauma-informované, podporující pracovní prostředí
5 týdnů dovolené a sick days
Multisport kartu a slevy na kulturu
možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
úvazek 0,7 HPP, nástup ideálně od února 2025, tříměsíční zkušební doba
finanční ohodnocení, které odpovídá standardu neziskového sektoru - a co nemůžeme nabídnout ve financích, nabízíme v možnostech vzdělávání a smysluplnosti Tvé práce