NA INZERÁT MŮŽETE ODPOVĚDĚT ZDE.
V Centru LOCIKA již 10 let pomáháme rodinám, aby co nejvíce dětí v České republice mohlo zažívat DĚTSTVÍ BEZ NÁSILÍ - vyrůstat beze strachu v bezpečném a podporujícím prostředí. Daří se nám růst a rozšiřovat služby a náš tým i vedení potřebuje stabilní a funkční zázemí - proto nyní hledáme posilu na pozici Provozní manažer/ka.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Zajištění běžného chodu kanceláře - sledování zásob kancelářských a hygienických potřeb, včasné objednávky a zajištění toho, aby v kanceláři nic nechybělo
- Dohled na dodržování pravidel chování v kancelářích, péče o prostory
- Organizace pravidelných provozních porad
- Komunikace se spolupracující IT společností
- Pravidelná kontrola výpočetní techniky v kancelářích
- Správa agendy BOZP
- Správa Google Workspace, nastavování přístupů, e-mailových schránek, účtů v systému E-quip
- Vyřizování a evidence příchozí i odchozí pošty, drobné pochůzky
- Komunikace s dodavateli, úklidovou firmou, správcem budovy apod.
- Asistence ředitelce organizace - organizace schůzek, filtrování a prioritizace e-mailové komunikace
- Příprava podkladů pro schůzky, veřejné akce a případové konference, pořizování zápisů
- Zpracování tabulek, tisk materiálů, kopírování, scanování apod.
- Další drobné úkoly podle potřeb týmu a vedení
CO OČEKÁVÁME:
- Umíte velmi dobře pracovat s běžnými nástroji jako Word, Excel, Google Docs
- Máte proaktivní přístup, vnímáte, co je kde zrovna potřeba
- Jste pečlivý/á, spolehlivý/á a samostatný/á
- Motivuje Vás vědomí, že jste užitečný/á a že jste tichým motorem týmu, bez kterého by to nešlo
- Dotahujete věci do konce a máte rád/a, když je vše v pořádku
- Jste stabilní a loajální
- Chcete růst a přijímat postupně více odpovědnosti a samostatných úkolů
- Máte pozitivní vztah k neziskovému prostředí a chcete být součástí organizace, jejíž činnost má skutečný pozitivní přínos
- Výhodou je, pokud už máte zkušenost s provozem kanceláře, prostředím nezisku, školou, coworkingem
NABÍZÍME:
- Do konce roku pracovní poměr s úvazkem 0,4, od ledna 2026 možnost navýšení
- Flexibilní pracovní dobu
- Nástup možný již od září
- 5 týdnů dovolené, sick days
- Možnost rozvoje
- Multisport karta, slevy do divadel a na kulturní akce
- Skvělý kolektiv, týmová setkání
- Práce v příjemném prostředí kanceláří na Praze 7
Pokud se Vám popis pozice líbí, pošlete nám do 22.8.2025 svůj životopis, napište nám pár vět o sobě a proč Vás tahle nabídka práce zaujala.